معرفی7 مبل راحتی ترند بازار

معرفی7 مبل راحتی ترند بازار

مقدمه:

برای بررسی مدل مبل های راحتی ترند بازار نمی توان به طور مشخصی بیان کرد زیرا کارشناسان با توجه به تغییرات بازار نظرشان را تغییرمی دهند با این وجود فروشگاه مبل راحتی اصفهان سعی دارد مبل های ترند بازار را برای شما عزیزان معرفی و بررسی کنیم.

اکثرشما توجه خاصی به مدرن و جدید بودن وسایل خود می کنید ومبلمان خانه تاثیر بسزایی در دکوراسیون و جلوه خانه دارد پس باید توجه ویژه ای درتصمیم گیری وانتخاب مبل خانه ی خود کنید.

مبل های راحتی درمکان های سلطنتی و رسمی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه در محیط هایی مثل نشیمن خانه، اتاق خواب، پذیرایی و اتاق مهمان نیز قرار می گیرد. این دسته مبل ها بیشتربرای استراحت های طولانی مدت استفاده می شود. متریالی که برای ساخت این نوع مبل استفاده می شود بیشترازپشم و پارچه است وکمتر از فلزو چوب استفاده می شود منتها برای استحکام مبل پایه ها و بدنه را با فلز می سازند. این نوع مبل دارای بالشت های کوچک است و بعضی از آن ها باز می شود و حالت تخت را به خود می گیرند در واقع جزء مبل های تخت خواب شو محسوب می شوند. علاوه براین ویژگی دارای پایه های کوتاه ونرم، ارتفاع کمتری نسبت به دیگر مدل ها دارند.

معرفی انواع مبل های ترند:

مبل راحتی تدی:

مبل راحتی تدی

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا اسم این مدل مبل تدی نام گذاری شده است؟ در جواب این سوال باید بگویم که دراین مبل پارچه تدی به کاربرده شده است. این پارچه بسیارلطیف، نرم، دارای تنوع رنگ وهمچنین طول عمرزیاد است. اگر به دنبال مبل راحتی هستید که فضای کمی را اشغال کند گزینه خوبی می تواند برای شما باشد.

متریالی که دراین نوع مبل به کاربرده شده باعث خاص و متمایزشدن مبل تدی نسبت به بقیه مبل ها شده است. پایه های این مبل به صورت خاصی طراحی شده است وبرای تولید بدنه این مبل از جنس چوب روس(خشک درجه یک) و برای پایه ها از جنس چوب راش استفاده می شود.علاوه بر آن در قسمت دسته ها و نشیمنگاه ازاسفنج های یورولوکس ویژه استفاده شده که خاصیت این نوع اسفنج برگشت پذیری حالت اسفنج به حالت اولیه، هنگام برخواستن ازمبل است.

مبل راحتی تدی یک ست 8 نفره است که معمولا 2 عدد کاناپه3 نفره و 2 عدد کاناپه یک نفره تشکیل می شود، اما این عدد ها می تواند تغییر کنند و با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید شود.

مبل راحتی تخت خوابشو آلتین:

مبل راحتی تخت خوابشو آلتین

این مبل طوری طراحی شده است که مناسب قسمت نشیمن، اتاق خواب و یا اتاق خواب مهمان است و می توان آن را به صورت تخت دو نفره درآورد و برای استراحت و لم دادن جلوی تلویزیون مناسب است.

در بدنه این مبل چوب روس ضد موریانه و در قسمت پایه های آن چوب راش استفاده شده است و همچنین نشیمنگاه آن ازاسفنج 35 کیلوگرمی یورولوکس طراحی و تولید شده است که مبل راحتی اصفهان به شما مشتریان عزیزضمانت کیفیت بالا را می دهد.

ست مبل راحتی آلتین شامل 2 عدد کاناپه سه نفره و دوعدد مبل یک نفره می باشد با این وجود، بسته به درخواست مشتری تغییرمی کند.

مبل راحتی مدل گلوریا:

مبل راحتی گلوریا

این نوع مدل مبل نیز مکانیزم تخت خواب شو را دارد وساختار درونی از چوب روس و پایه های آن ازچوب راش است. نوع پارچه از طرح چرم پیروی کرده است.

مبل راحتی مدل ال:

مبل راحتی ال

این مدل در بین مردم محبوب واقع شده است که بیشتر در قسمت نشیمنگاه قرار میگیرد و به شکل ال مانند طراحی و ساخته شده است. دارای دو قسمت عمود برهم می باشد که قسمت کوچک آن برای استراحت استفاده می شود و به شکل ال طراحی شده است. این نوع مبل برای خانواده هایی که تمایل به کنارهم بودن و جمع شدن دورهم را دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. بعضی از این نوع مدل مبل حتی می تواند دارای ویژگی های درونی باشد، مانند تکیه گاه، جا لیوانی و یا محفظه ای برای نگه داری و ذخیره سازی.

مزیتی که مبل ال نسبت به بقیه مبل های راحتی دارد این است که علی رغم فضایی که برای نشستن دارد اما، درخانه های کوچک هم استفاده می شود به دلیل فضای کمی که اشغال می کند. این نوع مبل به اکثر دکوراسیون های متنوع جور می شود و می شود از آن استفاده کرد. همچنین برای لم دان و استراحت کردن هم گزینه مناسبی است، با این وجود بعضی از افراد مبل راحتی را نمی پسندد اما جای نگرانی ندارد زیرا این نوع مبل هم نوع سلطنتی خود را وارد بازار کرده است.

مدل مبل راحتی مدرن تاف آف سفید:

مبل راحتی تاف آف

 

این مبل علاوه برراحتی که دارد، مدرن و لوکس نیز می باشد و برای خانواده های خاص پسند مناسب است.

برای تمیز کردن این مبل نگران نباشید، روکش این مبل به راحتی تمیزمی شود و از جنس پرفورمنس تشکیل شده است.

مدل مبل راحتی مدرن هندسی:

این مبل نیز علاوه برراحتی،  دارای جذابیت خاصی به علت خطوط افقی وعمودی دارد وهمچنین در فضای پشتی خود نوعی کانال های عمیق ایجاد شده که لوکسی مبل را تشکیل می دهد و جذابیت آن را بیشتر می کند.

مدل مبل راحتی مدرن سکشنال(کم حاشیه):

مبل راحتی سکشنال

مبلمان فوق مدرن و درعین حال راحت و بدون حاشیه است، که باید برای نمای آن توجه ویژه ای به دکوراسیون خانه و تطبیق دادن آن با رنگ روکش مبل داشته باشیم و علاوه بر آن باید به رنگ فرش، کاغذ دیواری و سایر لوازم نیز توجه داشته باشیم که مبل راحتی اصفهان سعی دارد با ارائه بهترین خدمات به مشتریانش دغدغه های این چنینی را حل کند فقط کافیست، با ما تماس بگیرید و از مشاوران مجرب ما بهره ببرید.

نتیجه گیری:

این نکته حائز اهمیت است که فقط خواندن مطالب درمورد مدل های ترند مبل در بازار کافی نیست بلکه با مراجعه به مبل راحتی اصفهان از کیفیت، طرح، رنگ و تنوع محصولات با خبر شوید و بعد از تحقیق و بررسی دست به خرید بزنید.

مبل راحتی اصفهان تمام تلاش خود را می کند که به مشتریان عزیز خود خدماتی بی نظیرو با کیفیت ارائه دهد و خانه شما را با محصولات ماندگار زیبا و مدرن سازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *