گالری مبل الهیه

با تغییرات کوچک منزلتان را زیبا کنید

آیا تا به حال دقت کرده اید که بعضی از خانه با اینکه وسایل شیک و مدرنی دارند اما باز هم زیبا به نظر نمیرسند و انگار اینکه چیزی کم دارند.  شاید حتی خانه شما با این مشکل مواجه باشد و بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید. ما در این مقاله به این موضوع میپردازیم که وسایل را چگونه بچینید و از چه وسایلی برای جذابیت بیشتر خانه استفاده کنید . اگر میخواهید هزینه زیادی برای این کار انجام ندهید و با کارهای کوچک خانه را زیبا کنید با ما همراه باشید.

دیوارها:

دیوارها نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون ایفا میکنند . اگر امکان دارد دیوارها را رنگ یا کاغذ دیواری کنید. ولی به گونه ای که به چشم بیاید . مثلا دیواری که بیشتر مورد توجه است را رنگی متفاوت بزنید و یا اگر از کاغذ دیواری استفاده میکنید کاغذ آن دیوار مهم را طرح دار بزنید تا بیشتر به چشم بیاید.

مبل ها:

اینکه مدل و رنگ مبل بر زیبایی تاثیر گذار است را نمیتوان منکر شد . اما فکر نکنید که هر رنگ شادی میتواند خانه را زیبا کند اینطور نیست برای اینکه مبلمان ، زیبایی به خانه ببخشند باید مبلی که از گالری مبل الهیه تهیه میکنید با دیگر وسایل ست شوند . منظور از ست شدن این نیست که دقیقا هم رنگ دیگر وسایل باشد. برای انتخاب رنگ مبلمان در مقالات قبلی به صورت مفصل توضیح داده شده است. اما اگر نمیتوانید مبلمان را تغییر دهید و میخواهید آنها به چشم بیایند میتوانید از کوسن های رنگی و بامزه استفاده کنید . این کوسن ها که جدیدا در بازار زیاد شده اند و قیمت بالاییهم ندارند میتوانند هارمونی رنگ خوبی را به فضای سالن نشیمن ببخشند.

گالری مبل الهیه

گیاهان:

یکی از موارد مهم که علاوه بر زیبایی به خانه شما طراوت و سر زندگی میبخشد گیاهان طبیعی هستند. گیاهان طبیعی با هر خانه و دکوری میتوانند تطبیق پیدا کنند . ولی دقت داشته باشید گیاهی را انتخاب کنید که مناسب فضای منزل باشد یعنی اگر آپارتمان نشین هستید از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید تا عمر طولانی تری داشته باشند.

لوستر:

شاید به اینکه لوستر چقدر میتواند به فضا زیبایی و جلوه ببخشد دقت نکرده باشید. اما اگر به خانه های لوکس توجه کنید حتما چشمتان به لوستر های کریستالی شیکی بر میخورد. اما قیمت این لوستر ها معمولا بالا می باشد ولی اگر در اصفهان هستید میتوانید از فروشگاه لوستر در اصفهان دیدن نماید تا بتوانید لوستر مناسب برای فضا را انتخاب کنید . البته این مورد را هم در مقالات قبلی ذکر کرده ایم که چه لوستری مناسب کدام فضا می باشد.

گالری مبل الهیه

پرده:

پرده جزء آن وسایلی است که به خانه شخصیت میدهد. و البته جزء مواردی که میتوانید تنوع رنگ را در آن ایجاد کنید و این باعث میشود وسایل خانه بیشتر به چشم بیایند. امروزه که اکثر پنجره ها دوجداره شده اند راحتتر میتوانید پرده انتخاب کنید زیرا دیگر برای مصارفی همچون هدر رفتن انرژی نیستید و پرده را فقط به خاطر زیبایی میخرید و نصب میکنید. با این طرز فکر راحت تر میتوانید پرده شیک و ظریف انتخاب کنید .

گالری مبل الهیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *