برای خرید لوستر چه نکاتی را باید رعایت کنیم

برای خرید لوستر چه نکاتی را باید رعایت کنیم

یکی از لوازمی که باعث زیبایی خانه و فضای خانه می شود استفاده از لوستر است که این روزه لوستر ها در انواع و اقسام مختلف با رنگ بندی های متنوع در بازار وجود دارد که می توان با توجه به فضا و هم چنین دکوراسیونی که در خانه وجود دارد از لوستر متناسب با فضای استفاده شود .

در شهر اصفهان با توجه به اینکه مردم به ظاهر خانه ی خود اهمیت می دهند فروش لوستر در اصفهان با استقبال خوبی  از طرف خریداران رو به رو شده است و خرید لوستر در اصفهان با فروش خوبی همراه بوده است .

از این رو ما قصد داریم در این مقاله شما را با نکاتی که میتواند شما را در خرید لوستر راهنمایی و کمک کند آشنا کنیم با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید .

اولین گام باید هدف خود را از خرید لوستر مشخص کنید ، قصد شما از خرید لوستر تنها جنبه ی زیبایی آن است یا روشنایی آن هم برای شما مهم است ، ممکن است هدف شما هم زیبایی هم روشنایی لوستر باشد .

برای انتخاب اندازه لوستر اندازه ی فضای خانه بسیار مهم است و باید متناسب با فضا خرید کنید چنان چه که فضا کوچک باشد و شما لوستری را بخرید که لامپ و شاخه های زیادی دارد مجبور خواهید شد تعدادی از لامپ های لوستر را خاموش کنید که این ظاهر خوبی به لوستر نخواهد داد و از جلوه ی لوستر کم خواهد کرد .

لوستر در اصفهان

سبک لوستر هم بسیار مهم است با توجه به اینکه سبک های مختلفی در بازار وجود دارد و کار انتخاب کردن را سخت می کند اما برای خانه هایی که سبک مدرن دارند انتخاب لوستر هایی که از جنس فلز یا چوب هستند پیشنهاد می شود و برای خانه هایی که سلطنتی هستند لوسترهای کلاسیک انتخاب مناسبی خواهد بود .

رنگ لوستر باید طوری انتخاب شود که با وسیله های خانه هم خوانی داشته باشد .

یکی از ویژگی هایی که در انتخاب لوستر باید به آن توجه شود ارتفاع سقف خانه است اگر ارتفاع سقف خانه زیاد باشد می توان از لوستر های که آویزان هستند استفاده شود ولی اگر سقف خانه کوتاه است انتخاب چنین لوستر هایی انتخاب خوبی نخواهد بود زیرا باعث می شود که سقف خانه کوتاه تر به نظر آید مناسب ترین گزینه برای سقف های کوتاه استفاده کردن از لوسترهای سقفی است ، اگر سقف خانه ی شما دارای گچبری است بهتر است لوستر ساده را انتخاب کنید چرا که انتخاب لوستری شلوغ باعث شلوغ شدن بیشتر خانه خواهد شد. هم چنین در انتخاب لوستر باید به ساده بودن و استاندارد بودن لوستر هم توجه شود .

برای خرید لوستر آشپزخانه و اتاق خواب بهترین گزینه انتخاب لوستر هایی است که در آن ها چوب به کار رفته شده است و بهتر است برای اینکه لوستر نور بیشتری به آشپزخانه دهد برای خرید لوستر آشپزخانه لوستری را انتخاب کنید که شاخه های آن رو به پایین باشد.

لامپ هایی که برای لوستر انتخاب می کنید بهتر است ترکیبی از نورهای آفتابی و مهتابی باشد .

با رعایت این نکات ساده می توانید بهترین انتخاب را برای خرید لوستر داشته باشید و و با خرید لوستری زیبا باعث جذاب شدن فضای خانه شوید .

لوستر در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *