گالری مبل الهیه

برای خرید مبل بهتر است چه نکاتی را رعایت کنیم

برای خرید مبل بهتر است چه نکاتی را رعایت کنیم

این روز ها مساله ی دکوراسیون و زیبایی خانه برای اکثر افراد و به خصوص خانم ها مساله ایی است پرطرفدار ، یکی از وسایلی که می تواند در طراحی دکوراسیون بسیار تاثیر گذار باشد مبلمان است که اغلب افراد برای خرید مبلمان به رنگ بندی و هماهنگی آن با سایر وسیله ها دقت می کنند و بیشتر سعی می کنند از مبلمانی که به روز است خریداری کنند .

اما هنگام خرید مبلمان علاوه بر توجه به زیبایی ، رنگ و طرح بندی که مبلمان دارد لازم است به استاندار بودن مبل هم توجه کنیم تا ستون فقرات و اندام های ما هنگام نشستن بر روی مبل در امان باشد و از ابتلا به بیماری ها جلوگیری کند .

از این رو گالری مبل الهیه در این مقاله شما را با نکاتی که لازم است هنگام خرید مبلمان رعایت کنید آشنا می سازد با ما در ادامه این مقاله همراه باشید .

مساله ی استاندارد بودن مبل بسیار اهمیت دارد شما باید مبلی را انتخاب کنید که به ستون فقرات و عضلات شما آسیب نرساند  و هنگامی که روی مبل می نشینید احساس راحتی داشته باشید و هم چنین گودی کمر شما را پوشش دهد و کف پای شما به راحتی به زمین بچسبد چرا که اکثرا استفاده از مبل برای مدت طولانی است و در صورتی که مبلی خریداری شده استاندارد های لازم را نداشته باشد می تواند عوارض بسیار زیادی را برای بدن و سلامتی داشته باشد .

  گالری مبل الهیه

 

از دیگر فاکتورهایی که به هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه داشته باشیم نوع مبلی است که قرار است آن را بخریم باید به این نکته آگاه باشیم که مبل های پارچه ایی  گرد و غبار زیادی را به خود جذب می کنند و نیاز است که به صورت مرتب با استفاده از جارو برقی نظافت شوند .خرید مبلمان تمام پارچه ایی برای افرادی که در خانه فرزند کوچک دارند یا دچار بیماری های تنفسی هستند توصیه نمشود چرا که پارچه ی مبل به دلیل جذب گرد وغبار به خود می تواند باعث حساسیت برای این افراد شود ، این افراد بهتراست مبل هایی تهیه کنند که از بخش بیشتری از آن را چوپ تشکیل داده باشد هم چنین خرید مبلمان چربی هم برای این افراد می تواند مید باشد چرا که مبلمان چربی گرد و غبا را به خود جذب نمی کند و در صورت ریختن مایعات بر روی آن به راحتی تمیز می شود .

در خرید میلمان باید به چوب و پارچه ی  مبل هم توجه کنید و مبلی را انتخاب کنید که از پارچه مرغوبی بر خوردار باشد و نوع چوبی که برای آن به کار رفته است  با کیفیت باشد چرا که چوپ مبل در صورت مرغوب نبودن سریع از بین می رود و از ارزش شکل ظاهری مبل به میزان قابل توجهی کم می کند .

در خرید میز باید به استاندار طول و عرض میز هم توجه کنید متاسفانه این روز ها میز هایی با ارتفاع کم مد شده است که این میزها ظاهر زیبایی دارد اما چون این میز ها کوتاه هستند برای بر داشتن اجسام از روی میز ممکن است به ستون فقرات آسیب برسد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *