مبل ال بهتره یا راحتی؟

مبل ال بهتره یا راحتی؟

شاید قصد داشته باشید برای منزل یا محل کار خود مبلمان جدید خریداری کنید ولی لازم است بدانید کدام مبل برای مکان شما مناسب است. با در نظر گرفتن سایز فضایی که قرار است مبل را در آنجا قرار دهید، به شما کمک می کند تا سبک و نوع مبلمان را با دقت بیشتر انتخاب کنید. امروزه به جزء منازل در مکان های اداری، تجاری، بیمارستان ها، سالن های آرایشگری و غیره از مبلمان استفاده می شود. در این مقاله قرار است در خصوص مبل ال بهتر است یا راحتی؟ صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

مبل ال بخرم یا راحتی؟

قصد خرید مبلمان جدید را دارید، و میخواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، و فضای زیبا و راحتی را فراهم کنید ولی نمیدانید کدام مبل را بخرید، عوامل بسیاری برای تصمیم گیری شما وجود دارد که برای شما شرح خواهیم داد. اگر می خواهید مبل ال یا راحتی بخرید و نمی دانید کدام بهتر است و به کمک نیاز دارید، با دقت مطالب را بخوانید تا انتخاب رضایت بخشی داشته باشید.

مبل ال چه نوع مبلی است؟

مبل ال یک نوع مبل مدرن آرامش بخش بلند به شکل ال است و بیشتر به صورت دو دسته، تک دسته یا بدون دسته طراحی می شوند، ویژگی اصلی آن صندلی ترمینال گسترده است که می تواند بر اساس طراحی اتاق نشیمن در یک سمت از خانه قرار گیرند. عنصر لایه جانبی بهترین موقعیت ارگونومیک و راحت را در لحظات آرامش خالص فراهم می کند.

مبل‌های ال با توجه به شکلی که دارند، بسیار راحت هستند و از آن برای خوابیدن یا لم دادن استفاده میکنند.این نوع مبل با شکل‌ها، سبک‌ها، لوازم جانبی، مدولار بودن و ابعاد بسیار متفاوت تولید می شوند. همه می توانند مدل کامل مبل ال را برای دستیابی به بهترین رفاه در خانه داشته باشند.

همیشه یکی از گزینه های خیلی خوب برای دکوراسیون منزل که تمام زوایا را پوشش بدهد، مبلمان ال می باشد. نمونه های متداول در این مبلمان می توان به 7 نفره بودن آن اشاره کرد، در صورتی که فضای کوچکی دارید می توانید مدل ال درازکش را انتخاب کنید که برای جلوی تلویزیون یا تی وی روم فوق العاده است. پیشنهاد می شود برای فضاهای بزرگتر از مبل ال 10 نفره و یا ترکیب ال هفت نفره و ال درازکش استفاده شود.

مبل راحتی چه نوع مبلی است؟

این نوع مبل ها به دلیل نشیمن های نرم و راحتی که دارند، به آنها مبلمان راحتی گفته می شود، ارتفاع مبل راحتی نسبت به دیگر مبلمان کمتر است، معمولا دسته های پهن دارند، ظاهر آنها پوشیده شده از پارچه یا چرم است و شما چوب یا فلزی نمی بینید، بیشتر در قالب های سه نفره، هفت نفره و تک نفره تولید می شوند، قیمت کمتری نسبت به مبلمان دیگر دارند و همین خصوصیات باعث شده طرفداران بیشماری داشته باشند.

مبل راحتی به دلیل راحت بودن آن اکثرا تمایل دارند یک دست یا تعداد کمتر مثل سه نفره را در منزل خود کنار مبلمان دیگر داشته باشند. مبلمان راحتی فقط برای منازل استفاده نمی شوند در مکان های دیگر نیز کاربرد دارند. با توجه به سلیقه شخصی که مشتریان دارند، می توانند مبل های راحتی را با جنس های پارچه ای و یا چرم خریداری کنند.

برای خرید مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب از محصولات مبل راحتی اصفهان دیدن بفرمایید. فقط کافیست مبل مورد نظر را انتخاب کنید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

عواملی که در خرید مبلمان ال و راحتی باید به آن ها توجه کنید عبارتند از:

  1. اندازه سالن یا اتاق شما چقدر است؟
  2. هدف اصلی شما از خریدن مبل چیست؟
  3. آیا می خواهید با جابجایی مبلمان دکوراسیون منزل را تغییر دهید؟
  4. کدام مبل قیمت مناسب و به صرفه تری دارد؟
  5. اندازه سالن یا اتاق شما چقدر است؟

اندازه فضای محل مورد نظر را باید در نظر داشته باشید و ببینید برای قرار دادن مبلمان چقدر فضا اضافی خواهید داشت. مبلمانی نخرید که کل فضا را پر کند و دردسر ساز شود. مبل طرح ال برای فضاهای کوچک مناسب هستند و جای کمتری را اشغال می کنند. اگر سالن شما بزرگ است می توانید از مبل راحتی استفاده کنید به این دلیل که فضای بیشتری برای چیدن مبل نیاز دارند. به یاد داشته باشید مبل راحتی مانند مبل ال نمی تواند فضال صمیمی ایجاد کند.

  1. هدف اصلی شما از خریدن مبل چیست؟

اگر می خواهید بدانید مبل راحتی بهتر است یا ال باید هدف خود را بدانید. می خواهید برای پذیرایی از مهمانان مبل بخرید؟ مبلمان راحتی بهترین گزینه می باشند. برای استراحت و تماشای تلویزیون و تی وی روم مبلمان ال انتخاب مناسبی خواهند بود چون برای پذیرایی از مهمانان نمی باشند و غیر رسمی هستند.

  1. آیا می خواهید با جابجایی مبلمان دکوراسیون منزل را تغییر دهید؟

برای افرادی که دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهند و مبلمان را جابجا می کنند، مبل راحتی انتخاب درستی است، اما اگر نحوه چیدمان برای شما اهمیتی ندارد و علاقه ای به این کار ندارید، می توانید مبل ال را بخرید تا نیازی به جابجایی نداشته باشد.

  1. کدام مبل قیمت به صرفه و مناسب تری دارد؟

به این موضوع باید دقت کرد که متراژ منازل روز به روز کوچتر از قبل می شوند با این اوصاف برای فضای کمی که وجود دارد باید مبلمانی انتخاب کرد که فضای بیشتری داشته باشیم، بنابراین مبلمان ال گزینه مناسبی برای منازل کوچک هستند، همچنین قیمت به صرفه تری از مبل راحتی دارند.

شما می توانید برترین و با کیفیت ترین کالاهای چوبی از جمله جدیدترین مدل های مبلمان، سرویس خواب، ویترین، کنسول و بوفه را از مبل کلاسیک اصفهان خریداری کنید. با توضیحاتی که داده شد اگر هنوز سوالی دارید، همین حالا می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

برای انتخاب مبلمان از نوع ال و راحتی باید مواردی مانند: اندازه فضای مورد نظر، هدف از خریدن مبل، جابجایی و تغییر دکوراسیون دائم و قیمت مناسب را در نظر داشته باشیم سپس اقدام به خرید کنیم.اگربه تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل اهمیت می دهید و می خواهید طراحی خاص و متفاوتی داشته باشید، می توانید از محصولات مبل راحتی اصفهان دیدن کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *